dimecres, 5 de juny del 2019

Originalitat

1.Tria les 5 imatges que més t'hagin sorprès, les penges al teu blog i n'expliques el per què, també el que t'han fet sentir. 

 






2. Inventa't una història, mínim 15 línies, a partir d'una de les imatges que més t'han agradat.

La vida en miniatura

Resultat d'imatges de playa

Resultat d'imatges de cielo despejado


El so de les onades i veure la ones del mar 

xocant contra la riba em transmet tranquil·litat











Un dia clar amb un sol radiant una lleugera 
brisa d'aire em transmet ganes de sortir i no
estar a casa disfutar de fer coses a l'aire lliure


Resultat d'imatges de frutaResultat d'imatges de hamacas 




La fruita em transmet frescor i m'encanta 
perquè m'agrada tot tipus de fruita sobretot 
la d'estiu










Una hamaca em produeix tranquil·litat d'estar
estirada mirant els núvols costat de la platja 
sota unes palmeres ... ara mateix m'encantaria
poder estar en una.


Resultat d'imatges de manos pareja 





I estar acompanyada de gent a la qual estim
passant-ho bé em produeix felicitat i comoditat.


2. UNA HISTÒRIA 
Un grup d'amics van decidir fer un viatge junts i com era estiu van decidir anar a mallorca 
ja que volien gaudir de les seves boniques platges. 
Quan van arribar a l'hotel, l'hotel estava a  50 metres d'una platja natural preciosa, 
asique en saber la adrece es van dirigir a ella, en arribar es van quedar sorpresos del preciosa
que era, feia un dia espectacular i no hi havia molta gent, quan van deixar les coses es van 
tombar en unes hamaques que havien penjades entre palmeres i gràcies a la fruita que 
repartien uns venedors que eren a la platja i el clima espectacular que feia van gaudir del dia 
i van decidir que almenys un cop l'any havien d'anar.  

 14 fotografies recreen escenes quotidianes entre objectes d'oficina
Especial: Galeria
Imatge il·lustrativa
La inspiració pot trobar-se a qualsevol lloc i Derrick Lin la cultiva entre els objectes del seu escriptori. Fent servir papers, llibretes, tasses de cafè i útils d'escriptura construeix petits móns que omple gràcies a la seva enorme col·lecció de figuretes per recrear escenes cèlebres del món de l'art, del dia a dia, o de les vacances en què pensa mentre encara és a l'oficina.

1. 

Foto: Derrick Lin


2.

Foto: Derrick Lin


3.

Foto: Derrick Lin


4.

Foto: Derrick Lin


5.

Foto: Derrick Lin


6.

Foto: Derrick Lin


7.

Foto: Derrick Lin


8.

Foto: Derrick Lin


9.

Foto: Derrick Lin


10.

Foto: Derrick Lin


11.

Foto: Derrick Lin


12.

Foto: Derrick Lin


13.

Foto: Derrick Lin


14.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada