dijous, 7 de febrer del 2019

Seguim amb la feina...


                          

             SEGUIMENT DE LA FEINA "LA DONA A LA FINESTRA" DE DALÍ.

         1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... Deu línies, com a mínim, i tot el primera persona del 
singular.

Quin dia més meravellós fa sóc tan feliç amb Joan la veritat es que avui està guapíssim, es que tot em va tan bé, li vaig a trucar i m'ho menjaré a petons,vull regalarli alguna cosa,que li podria donar? se que li encanta viatjar, podria comprar dos bitllets i anar-nos a roma un parell de dies ja que necessita descansar, crec que si, serà el millor per ell i per els dos, roma és preciós,tot i que ara vaig a disfrutar d'Eivissa que és preciós i ja veurem més endavant, supos que li agradara ,així sortim una mica d'aqui i coneixem llocs diferents

crec que portare la càmera de la meva germana que fa fotos bonisimes i fa molt que no faig fotos bones, doncs ale ja se que fer, ja que són les dues li dire a nen Juan que faci el menjar mentre jo em vaig preparant per la festa, ens ho passarem bé.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada