dimarts, 18 de setembre del 2018

        

        Jo soc Alejandra i aquest és el meu blog!!!💗

Jo he nascut a Madrid i amb cinc anys vaig venir a Palma de Mallorca, és preciós i no m'agradaria tornar a viure a Madrid sóc una noia molt inquieta m'agrada molt l'esport i el ball.
   
   Després d'anar a l'institut en el meu temps lliure vaig a ball i al gimnàs, duc des dels quatre anys fins ara en el món del ball i en el gimnàs des dels quinze.
    
  M'agradaria molt estudiar sobre nutrició per poder fer dietes i sobre esport i poder tenir el títol d'esportista també m'agradaria parlar perfectament l'anglès perquè és molt important.
   
  L'assignatura que pitjor ho faig són les mates i l'assignatura que m'agrada més és plàstica perquè m'encanta les manualitats i pintar, i educació física perquè m'encanta moure.

Imatge relacionada
              Imatge relacionada
Una de les coses que més m'agraden és viatjar m'encantaria anar a Brasil😍

Resultat d'imatges de brasil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada